Absolut sista skoldagen

2008-12-05 @ 14:48:30
Idag var jag nog på skolan för sista gången på en lektion. Skulle göra ett matteprov.
Personligen tycker jag att det var ganska så svårt, men å andra sidan har jag inte "hunnit" plugga så mycket.
men man får vl se sen hur det gick.

Trevligt att älsklingen bara jobar till fyra idag, skulle bli så himla tråkigt om han var tvungen jobba till 8 ikväll med,
Då slipper man sitta själv så många timmar :)

Sen ikväll blir det väl att se idol, endast tre st kvar nu. Håller ju då på Kevin, man är ju hemmakär :) nämen han är den som sjunger bäst också, anser jag :)

Får väl se om jag sätter mig snart och broderar lite grann, satt lite igår kväll innan jag somnade men hann inte allt för långt. Måste ju försöka hinna klart innan jul. Eftersom det är en julduk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0