Tuff dag

2008-12-11 @ 10:34:42
Idag blir en jobbig dag alltså....ska upp på ett litet möte kl ett, sen ska jag och älsklingen skriva på några papper klockan fyra, segt att hitta på nåt där emellan. Men ska köpa äsklingen julklapp och lite sånt.
Sen halv åtta ikväll har vi genrep inför lucia, till klockan nio!! Kommer ju vara helt död. Vet inte än om jag ska sova över i arvids tills i morgon, vi ska nämligen vara på laponia vid halv sju tiden på morgonen. Blir ju som lite segt att köra på morgonen.....
Men får väl se. Tur iallafall att jag inte lär vara med hela dagen i morgon, föra att jag kommer vara såå trött.

Men nu har vi då fått upp värmen här i lägenheten, nu är det normal temperatur igen. Tack och lov för det!

Ska nu sitta och bara njuta av att sitta still ett tag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0