Jobbiga nätter nu...

2008-11-13 @ 07:33:50
Ja, jag trodde aldrig att jag skulle ha svårt att sova nu men tydligen.
 I förrgår kväll var jag som vanligt riktigt trött, låg och halvsov framför teven, men ingen djup sömn. Sedan då vi äntligen skulle gå och lägga oss, nä då gick det inte att sova alls Förvirrad Kämpade och kämpade, lyckades några få gånger men det blev absolut inte många timmars sömn. Så igår kväll var jag självklart väldigt trött igen, somnade i soffan efter att vi varit hos älsklingens syster och hälsat på ett tag. Vi gick och la oss, jag hade dock lite ont i huvudet men tänkte att det går väl över. Somnade som tur var men sen började det. Vaknade väl vid tolv nån gång med riktigt smärtande huvudvärk! Jag försökte somna om men det gick inte, det gjorde alldeles för ont för att kunna sova. Så gick vid halv ett och tod en ipren.
Väntade och väntade men det blev aldrig bättre.

Låg och vred mig fram och tillbaka tills klockan halv 3 ungefär, då gjorde det fruktansvärt ont! Gick upp och drack lite vatten, tänkte det hjälper kanske, men inte, när jag kom tilllbaka till sängen råkade jag väcka Marcus, stackarn. Och då gjorde det så ont i huvudet att det till och med kom någon tår (okej, ganska många). Tror sen att ipren tabletten började värka, så vid tre, halv fyra nån gång somnade jag. Och tack och lov vaknade jag i morse med bara lite huvudvärk. Får väl se hur det går sen idag, har ju öppet hus på kvällen. Lär ju vara dödstrött Förvirrad

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg du Insider i gårkväll??

Det handlade om övergepp mot djur. I min blogg har jag startat en diskussion.

Gå gärna in å läs inlägget och lämna din kommentar om ämnet!

Vi måste få ett stopp på detta!



Kram*

2008-11-13 @ 07:43:01
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0