Labb.

2008-11-19 @ 19:32:16
Har idag på praktiken varit på labb. på vårdcentralen. Måste faktiskt erkänna att roligare har man kunnat ha det.
Helt ärligt så var det ganska så tråkigt, eftersom jag inte får sticka någon eller liknande så blir det bara segt.
Plus att dom som jobbade där var lite tystlåtna....
Men i morgon blir det sjukgymnastiken, har ju varit där för några år sen och vad jag minns så kommer det nog att gå ganska bra, finns trots allt lite mer att göra där.
Men än så länge är det distriktsköterskemottagningen som är mest lockande.

For idag på ica innan jag skulle köra hem från arvids och köpte en saffranslängd som jag tänkte bjuda älsklingen på när han kommer hem. Känns alldeles för tidigt för att börja julbaka själv men köpte en ändå, det blir nog gott att ha och mumsa på ikväll framför teven och bara mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0