Nu är det snart slut

2008-11-26 @ 21:21:22
Fick idag besked av våran mentor. Har pratat lite om att kanske få sluta terminen lite tidigare trots allt. Är så slut emellanåt så det är inte sant,
Men nu blir det så att fredag blir sista dagen. Det känns både bra och dåligt/tråkigt men på ett sätt är det ju bara bra om jag ändå inte orkar.
Det enda som blir är att jag ska in och göra ett matteprov+ett nationellt i Ma D så att jag har den kursen avslutad.
Slipper jag tänka på det sen...

Har annars idag inte gjort mycket alls, vi hade ju projektarbetsdag så jag var in en sväng under dagen fick jag och Sanna försöka göra klart lite grann. Lite fick vi allt gjort.
Börjar vara dags att ta itu med slutet nu. Tack och lov är det inte mycket vi har kvar men tillräckligt för att börja få lite panik...

Var även till mamma och pappa en sväng ikväll och fikade m.m. Nu är då älsklingen nere i garaget och donar på med en kompis. Får väl se om jag hinner somna innan han kommer tillbaka. Brukar kunna ta tid :) haha


Kommentarer
Postat av: Sofie

nu på fredag?



hoppas allting går bra viktoria :)

2008-11-26 @ 22:04:12
Postat av: Viktoria

Jo, nu på fredag...kommer bli lite tråkigt men men...

Allt går då bra, är bara slut, nån stjäl liksom all energi :) haha

2008-11-27 @ 06:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0