Svar

2008-11-26 @ 09:04:27
Tänkte passa på medans jag har tid att svara på en kommentar jag fick för ett tag sen.
Kommentaren var: Är du gravid i så tidig ålder? (eller nåt liknande iaf)

Och ja, det är jag, medger att jag är ung med vad spelar det för roll egentligen?
Skolan går att ta igen, blir lite fördröjning med alltihop men det gör inte mig nåt.
Ångrar i dagsläget ingenting! Det ska bli kul och jag längtar. Det har varit väldigt svårt att ta in att bli förälder för både mig och min pojkvän men det klarar vi.

Men måste erkänna att det var en stötande kommentar för min del, för direkt man(jag) läser den tolkas det "negativt".
Och om du anonyma person som skrev inte vill stå för vem du är anser jag att du inte behövde fråga alls.
Vill inte låta bitter eller arg på något sätt men ändå....
Men ska inte klanka ner på någon på nåt sätt, skulle bara uppskatta lite "ärlighet".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kommentar var inte menad att låta negativ eller stötande.



Kul att du är gravid och lycka till med bebisen :)

2008-11-26 @ 14:17:43
Postat av: inger persson

jo, sådana kommentarer känner jag igen.

alla är ju förstås inte menade på ett negativt sätt, men i alla fall jag tar det på så sätt,

men självklart så ska man bara ta allt med en "nypa salt" och själv tänka positivt.

Det är ju ändå ett litet barn man har i magen och hur underbart är inte det!

2008-11-28 @ 22:54:20
Postat av: Henny

Jag har faktiskt aldrig fått några negativa kommentarer. Tror dock att det mest pratas bakom ryggen på en i så fall :P Men det är ju bara att inte bry sig =) Mamma är trots allt ingen ålder, utan någonting man är! :)



Ska hålla utkik på nll.se sen så man får se bebisen ;)

2008-12-16 @ 13:54:06
URL: http://mikaelsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0