April

2009-04-01 @ 22:10:56
Ja då var man idag inne på ännu en ny månad.
Tiden går alldeles för snabbt ibland.
Hur som helst så har det varit en bra början på månaden.

Efter att ha ätit lite lunch så gick jag ut på promenad men Theodor i det fina vädret, det blev ca 40 min idag.
Sen då vi kommit tillbaka så ställde jag vagnen på altanen, drog ut en stol och satt i värmen bra länge och bara njöt.
Dock har jag inte hunnit få så mycket färg men det kommer, brukar vara lite segt på mig sådär efter vintern men när det väl tagit en gång är det svårt att hejda.

Blev sen bjuden på middag hos älsklingens syster, den yngre av dom äldsta över marcus. Blev utsökta våfflor!
Stannade sedan sär i stort sett hela kvällen. Kom hem för bara en liten stund sen. Älsklingen skulle ändå spela badminton efter han slutat jobba, såg därför ingen mening med att sitta hemma ensam hela kvällen.
Såg Madagaskar 2 hos dem då och så bra :) Helt klart sevärd.
Nä nu ska jag strax ge lillen mat och sen dra mig till sängen. Så skönt det ska bli!
Längtar.....

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0