Ballar av stål

2009-04-13 @ 22:15:27
Ja, vi sitter nu och slö kikar lite på det. Tycler dock inte att det är lika bra som den engelska versionen men men.

Vi har idag inte gjort så himla mycket.
Det har iallafall varit väldigt varmt under dagens lopp. Det var väl närmare 10 grader som mest, kanske till och med mer..har inte så stor koll.
Jag och älsklingen sat ute och gottade oss i solen drygt en timme, hann på denna tid faktiskt få lite färg. Man såg vars jag hade haft tröjan, blev lite röd. Men det gör inget :)

Sen vid fyra så gjorde vi en god middag. Bjöd över Rickard, vivi och albin också.
Provade att göra kyckling och pastagrytan med bacon som jag lade ut recept på tidigare, rekomenderar den!
Gjorde även en kexchokladpaj till efterrätt. Så god den är, en av favoriterna :)

Nä nu så ska jag gå och vara lite social igen. Sen blir det sängen. Är hyfsat trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0