Blev utmanad

2009-04-19 @ 10:58:05
ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Jajemen
3. Är du uttråkad?: Ibland när jag är själv hemma
4. Är du ledsen?: Nej
5. Är du italienare?: Nej inte det
6. Är du cool?: Beror på vem man frågar :)
7. Är du från irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja
2. Har du någon gång blivit sårad?: JA!
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Jajemen
4. Har du varit kär i en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jo, tills för 1 ½ år sen ;)
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Svårt att veta :)
7. Är du kär? Om jag är! Upp över öronen :)
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja det klart
 
TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Svårt, men måste nog säga hundar då jag upptäckt jag inte riktigt tål katter :(
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bästa vänner
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Självklart val, Coca-Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka?: Lycka
9. Dag eller natt?: Oj svårt, dag när jag är pigg och natt när jag är trött :)
10. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej
2. Brutit ett ben?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Så klart
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja
6. Ätit en hel tårta?: Nej, men en halv. Dock almondy tårta, dom är inte så stora :)
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja, många gånger :)
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nja, både och men mest nej
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, för några veckor sen när vi var tvungen att ta bort våran katt, min lilla älskling :(
10. Velat försvinna?: Ja....

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Älskling
2. Telefonsamtalet du fick: Mamma
3. Personen du var med: Älsklingen och Theodor
4. Roligaste grejen som hänt: Mycket, kan inte komma på någon speciell. Men mest kanske att få lilla Theo :)
5. Personen du smsade: Sanna
7. Du skrev till på myspace: Ingen
8. Du kommenterade: cajsas blogg
9. Du tillbringade natten med: Älskling
10. Du kramade:Måste nog säga älsklingen här med...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ja, det måste jag verkligen göra! :D händer hos dig annars då?

2009-04-19 @ 11:09:27
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0