Disken klar

2009-04-14 @ 21:26:31
Ja äntligen så var man färdig med all disk!
Tyvär så tar det ju lite tid då jag måste vänta på att vattnet ska rinna undan i diskhon.
Har haft stopp, men hittade felet, trodde vi. Har kört 4-5 svängar med kaustiksoda men trots det så rinner det fortfarande lite sakta.
Drygt men disken försvann ju då sakta men säkert. Så nu slipper jag se allt elände i morgon :)

Men om ett litet tag så blir det nog sängen. Om älsklingen är trött, själv är jag alldeles slut.
Känner mig bara tung i kroppen och tom i huvudet.
Så några timmars sömn skulle nog inte alls skada. Det är farligt att sätta sig ner och känna efter.
Men nä, ge lillen mat nu och lägga sig sen, det blir nog bra.

Så god natt nu mina kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0