Egen Hallelujah

2009-04-29 @ 20:50:15
Hm...vet inte om jag kommer att få ångra mig efter detta men jag gör en chansning.
Tycker själv inte att det låter så jätte bra, var lite ringrostig i början och lite ansträngd i slutet men orkade inte spela in en till.
Får skylla på att min kvällsröst inte är särskilt vacker :)
Men hur som helst, vill jätte gärna ha mycket respons, så jag vet om jag kanske vågar lägga ut något mer i framtiden.
Positivt eller negativt, vill ha allt!
Så här kommer en liten del ur låten hallelujah, snälla jämför inte med den tidigare jag lade ut för jag är ju inte så bra så jag ens kan nå upp till en liten av deras nivå men alltid en början :) Har ju inte heller så bra inspelningsanordning, en liten mick på datorn......

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så himla duktig! Jag vill höra mer! :D

Kramar

2009-04-29 @ 21:06:54
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad synd att det hördes lite dåligt. :/ Men jättekul att få höra dej sjunga på riktigt! :D Du är jätteduktig! Vill GÄRNA höra mer!

2009-04-29 @ 22:03:14
Postat av: Emma

vet du Efter att ha hört denna låt av en annan ingen nämnd vid namn tänkte jag bara men snälla nån inte igen, förstör inte låten igen



Men glatt överraskat! detta lät ju super bra!=) så go girl!



o hälsa M!

2009-04-30 @ 07:14:38
Postat av: Cajsa

du är modig tjejen! :) Det är inte lätt att lägga upp sånna där saker.

Det låter bra, svårt att höra dig bara. Stäng inte in rösten. Tänk att du ska sjunga för hela världen! Ett tips på hur man kan öva är att gå in i skogen där ingen är i alla fall, ta en promenad och sjung så starkt då bara kan! (Skrik bara inte för då förstör du rösten). På mina kvällspromenader passar jag på att öva mina låtar. :)

Men starkare är den kretik jag kan ge nu. Min sånglärare är på mig hela tiden om att jag måste gapa större när jag sjunger för att få ut en klarare och bredare ton. Snart ramlar väla käkarna av för att jag gapar så mycket men det kan du också pröva! :)

Men det va i alla fall superbra tjejen och modigt! :D

2009-04-30 @ 09:53:52
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: simone

Det lät så svagt! :O Men jag tkr att du sjunger jävligt bra! ;D (Y)



Ta i lite mer nästa gång! ;)

2009-04-30 @ 11:34:54
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ofta det där var du :o du var ju jätteduktig ^^

2009-05-01 @ 14:46:23
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0