Ett antal frågor så ni får veta mer om mig

2009-04-01 @ 10:56:51
  • Lovar du att vara ärlig? Absolut
  • Du heter:Viktoria
  • Smeknamn:Vicci, Vickan och så klart älskling
  • Låt som när du är ledsen sörjer till: Oj, det är många det
  • Beroende av: Min familj och sötsaker
  • Vad tror folk om dig: Svårt att veta.
  • Stämmer det: ...
  • Vad får du oftast komplimanger för: att jag är trevlig, och mina ögon
  • Vad säger du för att imponera på någon: Vet faktiskt inte, behöver inte imponera så mycket tror jag. Har ju redan min älskling som jag älskar, vad mer behöver man?
  • Hur imponerar man på dig: Genom att stå på händer...nä skojar bara. Att vara sig själv tror jag
  • Brukar du skratta för dig själv: Om jag brukar! Händer väldigt ofta
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Tackdu :D
  • Var bor du: I glommers i ny huset :)
  • Trivs du där: Skulle inte trivas bättre.
  • Äger du några converse: Har gjort.
  • Sprit, cider, vin eller öl: Inget alternativ, dricker inte.
  • Brukar du bli för full: Av godis, JA!
  • Är du allergisk mot något: Lite mot katter, annars vet jag inget.
  • Hur svarar du i mobilen: Hej, dte är Viktoria. Om det är nåt nummer som jag inte känner igen. Annars bara hej eller hallå.
  • Antal timmar sömn inatt: Oj :/ Några timmar här och där. Sammanlagt kanske...6/7.
  • Brukar du komma i tid: Jag försöker alltid iallafall
  • När mår du bra: När jag får vara mig själv och när jag är med min familj.
  • När blev du fotad senast: För några dagar sen.
  • Hur känner du dig nu: Lite halv trött, glad
  • Vanligaste färg på dina kläder: Gul, brun, blå, svart...varierar mycket
  • Vad tycker du om fötter: Bra att ha :)
  • Vad saknar du: Min älskade morfar :( och en frysbox =/
  • Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag
  • Favorit dryck på morgonen: Te eller juice
  • Rakar du benen: Ja, när det behövs. Mest på sommaren kanske :) haha
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: Kring tio eller elva, beror på Theodor.
  • Är du blyg:  Om jag är!
  • Sysslar du med någon idrott: Har spelat volleyboll. Saknar det :( 
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Så klart
  • Har du spytt offentligt: Nej verkligen inte, sånt håller jag för mig själv.
  • Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Mycket!
  • Är du nöjd med ditt liv: Jajemen :)
  • Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte...
  • Vad gör du i morgon: Samma gamla saker, donar på, promenerar ger lillen mat.
  • Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Inte så många om jag ska vara helt ärlig. Kommer inte på någon just nu.
  • Vad längtar du till: I helgen, och till i sommar :)
  • Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, som jag ser det så
  • Vad använder du för schampo: Sunsilk
  • Hur gammal är du:18
  • Tycker du om någon just nu:Men självklart, många :) 
  • Gröna eller röda äpplen: Varierar men just nu röda
  • Gillar du golf: Nja...
  • Vilken tid gick du upp idag: nio 
  • Har du sovit i din egen säng inatt: Japp 
  • Har du strumpor på dig nu: Jo
  • Är det okej att gråta: Men så klart det är!
  • När grät du senast: För nån dag sen =/ men inge allvarligt :)
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: Göra familjen skuldfri, spara och så klart shoppa lite :)
  • Bär du glasögon eller linser:  Nej
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej nej, orka bry sig
  • Har du piercing: Ja, i navel och öronen (om dom räknas)
  • Vill du gifta dig: Ja
  • Vill du ha barn: Har redan :)
  • Solar du ofta: Om solen är framme är jag ute så fort jag kan
  • Är du bra på att laga mat:  Kanske, det smakar ju gott i slutändan så
  • Är du flygrädd: Ja!!
  • Hur vig är du: Inte tillräckligt :) haha
  • Är du musikalisk: Lite grann
  • Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller vatten
  • Vilken är din favoritglass: Magnum mandel :)
  • Tror du på ett liv efter döden? Ja
  • Tycker du om sushi? Har aldrig smakat
  • Vad äter du helst när du ser på film: Något gott
  • Har du tandläkarskräck?  Nej
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lite både och men mest morgon...
  • Vilken ögonfärg har du: Blå
  • Röker du: Nej usch
  • Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker gå varje dag men det blir inte alltid.
  • Senaste låt du hörde: Nån barnlåt..älskling satt och spelade på gitarren och sjöng till theodor.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


    © Viktoria Wigenstam
    Blog designed by Tasnim E
    RSS 2.0