Film

2009-04-28 @ 08:55:34
For igår till Rickard och så Jiddra inte med Zohan igen. Trevligt att få sitta en stund utan att bry sig om så mycket annat än att vara.
Theodor sov så sött så han blev inga bekymmer alls.

Men idag är det full fart igen. Älsklingen skulle nu på morgonen till tandläkaren så idag får jag ta hand om det lilla yrvädret på morgonen. Igår så steg älsklingen upp då hon ville ut och så men det blev ju lite svårt idag.
Hon sov ändå från halv sju ungefär till åtta så det gick ju ändå bra.
Som tur är sover Theodor så det är hyfsat lugnt ändå.

Men i morgon så behöver jag inte vara hundvakt, eller rättare sagt, kan inte.
Ska nämligen till arvidsjaur i morgon så det blir lite svårt. Får väl se om jag ska ta hand om henne när älsklingen och Rickard är och spelar badminton i morgon kväll men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Snöflingan

Oki om det är riktigt nödfall för att det måste jobbas, men passa för att det gäller "nöjen" som badminton, då skulle då jag ha sagt nej.

2009-04-28 @ 11:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0