Kväll och helt slut

2009-04-07 @ 21:38:58
Den här dagen har gått fort. Jag har hunnit med en massa grejer faktiskt.
Har målat den långa väggen, målat nästan alla lister och gardinstänger med knoppar sen halv tre någon gång. :)

Jag och älsklingen for efter middagen och lite målande till hans syster för att spela mexican train och äta kladdkaka.
Hon hade provat på en ny, med vit choklad. Är ingen riktigt vit-choklad-älskare men den var faktiskt väldigt god.
Så  den hade du lyckats med! :)

Sitter nu här hemma och bara slappnar av. Theodor halv sover lite grann nu innan han ska äta, och det skulle jag med kunna göra.
Är såå slut! Men om ett tag blir det nog att krypa ner i sängen, när älsklingen kommer hem igen.
Han är iväg med  en kompis och fixar på bilen. Men jag tror inte att han dröjer så länge :)

Kommentarer
Postat av: Marica

Jasså, den rackarn smet iväg till andra frun... ;) Det var jättekul att ni kom!

2009-04-07 @ 22:25:55
Postat av: Emma

Marica, andra frun?!? trodde det var jag? =) Men jag fick minsann sitta hemma själv tur jag hade agent Gibbs och gänget.



V du får lägga upp lite bilder sen på makeovern!

2009-04-08 @ 07:06:22
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp receptet?

2009-04-08 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0