Lördag morgon..

2009-04-18 @ 09:55:49
...och solen skiner. Dock är det inte så varmt än men det kommer väl.
Typiskt nog så har vi börjat bli förkylda här, jag är snorig och har emellanåt ont i huvudet.
Och Theodor stackarn, som är så liten, har åkt dit lite också. Men han har mest hosta nu.
Han har varit snorig länge men nu börjar han hosta ordentligt :(
Men tur att förkylningar går över iallafall.

Idag blir det nog inte att göra så mycket alls. Älsklingen är uppe i hans systers hus och tapetserar för fullt.
De började åtta i morse.
Älsklingen var hyfsat trött då alltså. Men här är anledningen.
Älsklingen har ju anmält sig till brandkåren, och i veckan så hade han bland annat jour.

Vid fyra-halv fem så väckte han mig för att han hade fått ett sms från brandkåren angående ett larm.
Det stod inte som det brukar när det blir ett larm, men han for hur som helst iväg till brandstationen och väntade.
Där stod en del av de andra som är med också, och tydligen så hade det blivit något konstigt med personsökarna under kvällens/nattens lopp, vet inte riktigt.
Men hur som helst kunde då älsklingen fara hem igen, men lätt att somna om för honom. Okej inte för mig heller, man hinner ju bli lite orolig ändå.
Men som tur var så gick ju allt bra.
Men ni kan ju tänka er vilken zombie han var då han skulle upp där efter sju :)

Tur att man kunde ligga kvar en stund, hihi.
Ska nog sen idag gå en sväng upp till där de tapetserar, får väl se. Det beror på om jag orkar :(
Men nu blir det att gå ut till köket och ta hand om lite disk...

Bjuder på en bild sen igår.

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan

Hej!



I min blogg skriver jag om hälsa, välmående, skönhet, nyttig kost och träning, jag granskar innehållet i smink och hudvårdsprodukter och tipsar om produkter som är bra för huden. Det jag vill med bloggen är att inspirera och motivera andra människor till ett hälsosammare liv! Kika gärna in och se om du tycker att min blogg är bra! /Hälsogudinnan

2009-04-18 @ 10:09:27
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0