Svar på frågor

2009-04-06 @ 09:12:58
Kan jag få Theodor? Snälla ;-)
Hm, vet inte riktigt om jag kan gå med på det. Du får träffa han men få var nog att ta i :)

Planerar ni att gifta er?
Ska du gå klart skolan?
Hur många bilar har ni?
När blir dopet?
Är du troende?
Ja, någon gång i framtiden lär vi gifta oss. Det är väl inte så aktuellt just för tillfället men så småningom :)
Ja, jag ska gå klart skolan nu så fort som möjligt. Har två veckor jag ska gå nu till hösten och sen blir det vårterminen. Det känns lika bra att göra klart medans man orkar.
Vi har två bilar.
Vet inte om vi kommer att ha något dop faktiskt. Men det ser inte ut som det än så länge.
Ja jag är troende. Är kristen och stolt :)

Har du testat säga kaviar högt för dej själv en massa gånger? ;D Då hör man villket korkat ord det egentligen är! Haha, jag är puckad, jag vet!
Haha :) Nä det ar jag faktiskt inte. Får sätta mig i min ensamhet och göra det :)

Har du bestämt dej för nån bröllopsfrisyr än?
Än? Nä efter det du skrev efteråt så förstod jag ju vad du menade.
Ja jag har en drömfrisyr jag skulle vilja ha den dagen jag gifter mig. Men mycket kan ju förändras. Det är nog ett tag kvar innan dess :)

Kan du berätta tre saker om dej själv som du tror ingen annnan vet? Behöver inte va nå hemskt eller snaskigt. ;)
Jag kan ibland sitta och prata för mig själv :D haha
Jag är väldigt blyg
Jag kan oftast inte gå någonstans utan smink :S

Vad tyckte dina föräldrar när du sa att du var gravid i så tidig ålder?
Ja när jag först sa det till dem så blev dom såklart lite chockade. Men dom blev faktiskt bara glad, vilket ju är hur bra som helst. Hade nog inte klarat av det så bra utan deras stöd.
Men nu så är dom bara överlyckliga över att få träffa barnbarnet :)

Kommentarer
Postat av: Snöflingan

Vi är alla överlyckliga över Theodor, vad vore världen utan han lycklig suck

2009-04-06 @ 09:22:12
Postat av: Marica

Håller absolut me ovanstående! :D

2009-04-06 @ 09:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0