Tisdag

2009-04-14 @ 19:40:10
Idag har det varit mycket att göra. Emellanåt ;)
Jag och Bettan for på förmiddagen ut en sväng med älsklingens syster. Trevligt trevligt.
Dock så for jag och Bettan och gick en liten runda medans älsklingens syster stannade och lekte med de äldre barnen :)
Sen efter det for vi till värdshuset och åt lunch, stuvade makaroner och köttbullar. Så gott :)

Blev sen inte att göra så mycket. Jag och Bettan satt mest och bara latade, och höll reda på en tjurig Elsa ;) haha
Tur att hon trots allt inte är så jobbig, det kunde ju ha varit mycket värre.

Sen nu ikväll så blev det middag med svärmor och två av älsklingens systrar.
Det blev så gott som surströmming. Så länge sedan man åt det, men oj vad man njöt :)
Marica hade även gjort en god efterrätt. Måste lägga ut receptet sen.
Svärmor kom även med en god tårta, mintkladdkaka tror jag det var. Frödige har börjat med någon ny nu tydligen.
Så med lite kaffe på det så var kvällen fulländad.

Ska nu gå ut i köket och ta mig an disken :S synd att inte diskmaskinen fungerar, men jag har ju lite sysselsättning för kvällen innan älsklingen kommer hem.
Fast oj, det är ju snart!
Får gå ut och börja så det inte ser ut som ett bombnedslag i köket :)

Kanske slänger in ett inlägg senare ikväll. Får väl se.

Kommentarer
Postat av: Marica

Du skulle ju lämna disken till Marcus!!! ;) Tack för en trevlig kväll! :D

2009-04-14 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0