Ännu en dag....

2009-08-01 @ 16:28:29
...och fortfarande inget vettigt gjort!
Det har varit en grå och oerhört tråkig dag med regn och åska på långt håll (tack och lov).
Vi har inte gjort så mycket med andra ord.

Men nu så har älsklingen tagit bilen och kör till Luleå. Han ska upp på luleå kalaset en sväng. Ska väl bla se Laudamus, bandet som hans bror är medlem i, och kika runt lite.
Så han kommer nog inte hem förrän i natt någon gång, med lite tur är han väl hemma kanske vid tre? Får väl se...

Men jag hittar på annat istället, far och hälsar på Bettan en sväng under kvällen. Blir trevligt.
Då slipper man sitta själv hela kvällen...
Men inte riktigt än, Theodor sover för tillfället så får väl fara iväg när han vaknar.

Får väl se, det kan hända att Theodor nu fått vattkoppor. Det ser väldigt misstänkt ut, men det är inga stora prickar (än så länge). Om inte så har då Bettans barn det nu så han kanske får det i alla fall om det inte är det han har nu vill säga.
Och med lite tur så klarar jag mig med, har (vad jag vet) inte haft vattkoppor än men än så länge inga tecken.
Kan ju ha haft det  när jag varit yngre med, det vet man aldrig.

Bjuder på en bild på Theodor.
Kommer lägga ut lite bilder sen som vi tagit men har lite annat att göra först...


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan!

Kollar in och tänkte berätta att på måndag kommer jag att avbryta min bloggpaus med en tävling där man har chansen att vinna det senaste sättet med ett armband + halsband från http://www.younique.3w.se. så nytt att det inte ens finns i webshoppen än! Missa inte att kolla in på måndag! :)

xx Cajsa

2009-08-01 @ 18:56:34
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Marica

Vilken underbar bild på sötingen! ;D

Har ni lite å göra imorn får ni jättegärna kika förbi. :D Tänkte baka en dumlekladdkaka som jaggärna delar med mej av! ;)

2009-08-01 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0