Dagens planer

2009-08-20 @ 09:25:39
Ska idag upp till Arvidsjaur en sväng.
Ska först till Sanna och hämta lite bär till hennes farmor, sedan hälsa på Camilla en stund (säkert mamma också) och sedan blir det ett besök på BVC. Det är dags för vägning och mätning för lille vännen.
Därefter far jag nog hem igen så jag hinner göra middag.
Ska visserligen bara göra kycklingsallad så det går ju fort, men älsklingen slutar ju ganska tidigt så det är ju trevligt att kunna umgås lite grann innan :)

Men nu så ska jag ta mig lite frukost, en varm kopp te (plus mackor så klart) för att få upp lite värme.
Sitter nämligen med ett linne och en tjocktröja, är kall om fingrarna och funderar på att hämta tjocksockarna.
Ja, jag är lite frusen av mig, men det är grått och trist ute så ingen värme därifrån, men en kopp med te ska nog göra susen! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Har redan hunnit dricka två koppar idag. Ibl får man sig inte värmen helt enkelt ;)

2009-08-20 @ 16:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0