Hallon och höboll

2009-08-18 @ 19:53:09
For idag till Sandträsk en sväng, mamma hade hittat ett stort område hallon och tänkte att vi skulle kunna plocka lite.
Och lite bär tackar man aldrig nej till :) Det blev nån liter hallon och mycket skoj.
Här kommer lite bilder från färden :P


                                                  Foto: Viktoria Wigenstam

                                               Foto: Viktoria Wigenstam

                                                   Foto: Viktoria Wigenstam

                      På bilden: Annica (mamma)
                        Foto: Viktoria Wigenstam

                                      På bilden: Jag
                                   Foto:Annica (mamma)

                                *Sådan mor sådan dotter *
                                     På bilden:Jag
                                     Foto:Annica (mamma)

                                                  På bilden: Jag
                                            Foto: Annica (mamma)

Haha sista kortet var bara för att fula mig :) Men det bjuder jag på! :D

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha, var ju hur härliga bilder som helst! Skulle bara vilja se ett kort på hur du graciöst klättrar upp på den stora badbollen (som Elsa säger).

2009-08-18 @ 20:40:59
URL: http://wigenstam.spaces.live.com/
Postat av: Erika

Sugen på en fotograferings dag i dag ? :)

2009-08-19 @ 10:58:06
URL: http://erikadanielsson.blogspot.com/
Postat av: Marica

Åh, blev sugen å äta hallon helt plötsligt! ;)

2009-08-19 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0