Körkort-kort

2009-08-05 @ 15:12:17
Ja idag var jag upp till arvids för att ta ett nytt kort till körkortet.
Fick ju nytt papper att fylla i eftersom jag har ett annat efternamn nu så kan jag ju inte ha samma körkort :P
Men hur som helst så blev bilden mycket bättre den här gången.
På det nuvarande kortet så syns det knappt att det är jag!
Var ju gravid då, och hyfsat rund i ansiktet.
Men nu så blev jag faktiskt väldigt nöjd för en gångs skull, det här kortet kan jag stå ut med.
Får väl se om jag lägger ut sen hur det blev, får väl se. Det beror på om jag får till det bra..

Sen nyss så var Lisa och Sonja här med lilla Ebba.
Så nu håller vi tummarna för att hon får vattkoppor hon med, är ju som sagt skönt att kunna ha det bortgjort i unga år.
Så söta dom var :) Ebba flörtade in sig men Theodor medans han bara stirrade fundersamt på henne :)



Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe, eller hur!? ^^ jag vill haaa den! :P

2009-08-05 @ 22:18:48
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

desamma! (:

2009-08-05 @ 22:30:24
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0