Måndag=nystart

2009-08-17 @ 08:53:26
Jajemen, nu ska jag allt ta nya tag!
Hade ju tidigare sagt att jag ej skulle äta godis på veckor, endast helger. Vilket gick hur bra som helst.
Men sen då älsklingen fick semester så sa jag det att då fick jag äta när jag ville eftersom det ändå var semester ;) Skulle börja om sen med godisstopp när an började om att jobba.

Kan ju inte säga att det har gått så bra alls! Har bara varit godisfri någon enstaka dag sedan han började om efter smestern.
Men nu så ska jag (som rubriken visar) ta en nystart och ta tag i det på allvar igen! :)
Så från och med nu är det bara helger som gäller.

Kommentarer
Postat av: Helon

Du är duktig som klarar det! Ibland försöker jag själv men det går inte lika bra :b

2009-08-17 @ 12:11:45
URL: http://mini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0