Morgon igen

2009-08-02 @ 11:06:11
Ja själv så klev jag upp vid halv nio tiden, lillen hade bestämt sig för att vakna då.
Men älsklingen ligger fortfarande och sover efter luleå färden. Tror att han kom hem närmare fyra någon gång om jag inte såg helt fel på klockan. Så inte konstigt att han fortfarande sover.
Sen där vid halv tio, tio så började Theodor bli grinig igen, gav han lite välling och for sedan med vagen på en promenad så han skulle få sova.
Vill inte väcka älsklingen för tidigt heller, men skönt var det med en morgontur.
Så nu sover även lille  man....bara jag vaken alltså...jaja får göra det bästa utav situationen :)

Här är även lite bilder från att jag och älsklingen var ute en dag, än är inte sommaren helt slut.




 

 

Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

härliga bilder (:

2009-08-02 @ 11:25:42
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0