Mycket, men lite

2009-08-13 @ 19:49:05
Har under dagen inte gjort allt för mycket faktiskt..än en gång...
For upp till Arvidsjaur en sväng på förmiddagen, handlade lite och hälsade på mamma på jobbet en snabbis.
Sen då jag kom hem blev det att göra middag, diska lite och har även nu dammsugat...eller nu och nu...för en stund sen, innan jag la isäng Theodor.
Hann nästan hela nedervåningen, det blev nämligen välling-tajm för lillen så hann inte mer än så.

Men nu så väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem igen. :) Om ca 20 min kanske han kommer, beroende på hur mycket det strular på jobbet innan han ska hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0