Sammanfattning

2009-08-31 @ 10:35:40

Lördag:

Jag och älsklingen for till Skellefteå under dagen på en liten shoppingtur. Svärmor (Theodors farmor) var barnvakt medans, skönt faktiskt att kunna fara iväg själva också, det är lite små krångligt att gå med barnvagn i alla affärer.
Vi träffade även på älsklingens syster som också var dit med två av sina pojkar för att inhandla lite kläder. Så vi gick och lunchade med dom sen också. Mycket trevligt :)
Jag hittade faktiskt inte så mycket till mig själv, en tröja bara (bild nedan) och lite sockar. Älsklingen hittade några riktigt fina tröjor och två par byxor. Till Theodor så hittade vi nog mest. Några långärmade bodysar, lite byxor, sockar och en mössa. Bilder senare i inlägget.
Sedan så hittade jag och älsklingen något som vi velat ha länge, ett musikprogram + ett litet mixerbord.
Så nu kommer vi nog sitta mycket och hålla på med låtar :)
Efter att vi shoppat klart så for vi och hälsade på Rickard och Vivvi i hennes nya lägenhet. Riktigt fint. Blev bjudna på både middag och lite paj :) Fick mig även ett  par böcker utav Vivvi också, så nu har jag läsning ett tag!
Sen så bar det av hemåt igen, med ont i benen och barna saknad.
Men Theodor hade tydligen varit så snäll så det hade gått så bra :) Tack så mycket!

Söndag:

Ja igår så var det inte lika hektisk dag, lite tråkigheter också :( Det har varit inbrott hr i närheten där älsklingen, svärfar och Rickard haaft en massa verktyg, däck m.m och det fanns även mycket musikutrustning som försvann. Så onödigt att sådant ska hända. Jag blir så arg. Men det är inte så mycket att göra åt saken tyvär....
Sen så for vi upp på kvällen till svärfars för en liten träff, trevligt att komma igång igen :)

Vet inte om jag har så mycket mer att berätta om helgen men det där var nog det mesta i alla fall.

Här kommer lite utav det som vi köpte till Theodor.
   
Några bodysar från Lindex                   Body från Cubus, fick med när man köpte ett par byxor, lägger ut dem sen när Theodor vaknat eftersom han sover :P

  
Sockar+dregelscarf(?)  Mysbyxor Lindex

Han fick även ett par jeans och en annan tröja men de har han p åsig så kort på det kommer sen när lillen har vaknat. :)

Här är tröjan som jag köpte, dålig bild kanske men fin var den, och härlig!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

god dagens sötaste! :D

2009-08-31 @ 11:02:35
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en likadan tröja! Fin!

/Bettan

2009-08-31 @ 13:59:52
Postat av: Sofia

Snygg tröja! =) vars köpte du den?

2009-08-31 @ 16:37:37
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0