Tisdag

2009-08-04 @ 11:10:33
Vilken otroligt påhittig rubrik..nåja..

Igår så hade jag ett riktigt städryck, plockade undan all i köket, rensade bort gammal reklam, startade diskmaskinen (och plockade ur), plockade undan grejer i vardagsrummet och städade till i hallen.
Som ni kanske förstår så har vi inte haft det så snyggt hemma under några dagar, vet inte riktigt vad som hänt.
Men nu så har jag tagit tag i det igen, Ska sen idag dammsuga lite och eventuellt skura, byta sängkläder och starta en tvätt.
Så för en gångs skull känner jag mig ganska effektiv :)

Blev igår bortbjudna på middag hos Anders och Bettan, tacos blev det! Mycket gott, sen så kom samuel men en film och vi satt oss för att se. Mycket bra film för de som inte läst boken tydligen. Så jag måste nog ta mig en läsarstund sen någon gång. Änglar och Demoner var filmen vi såg.

Igår så fick Theodor för första gången bada i poolen som vi köpte för nån vecka sen, oj vad han tyckte det var kul. Han satt hur länge som helst och bara plaskade och skrattade :) Så kul, så vi får väl se om det blir en stund för honom idag med.
Det är ju så bra nu när det är varmt ute, då kan solen värma upp vattnet så man slipper starta pannan endast för det :) Helt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

mm, minst sagt.

2009-08-04 @ 18:40:36
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0