Arvids...

2009-02-23 @ 19:31:42
Ja jag for ju som sagt upp till arvidsjaur idag. Hälsade på "gamla" klassen. Jätte trevligt att träffa er alla! (nästan alla)
Har då kommit hem nu och så, har gjort middag. Tacogratäng, väntar på att älsklingen ska komma hem från ett möte med brandkåren så vi kan äta :)

Har för öävrigt varit duktig idag. Istället för att köpa godis då jag var på dollars idag så köpte jag nötter och lite annat naturgodis. Nyttigare än vanligt godis. Är väl inte det allra godaste jag vet men lagom gott för att ta bara nån enstaka och sen är det bra. Så än så länge har jag klarat mig undan godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0