Fin främmande

2009-02-16 @ 13:22:55
Får om ett tag ett efterlängtat besök. Farmor ifrån Stockholm har idag anlänt med flyg till skellefteå, så hon, mamma och pappa kommer om drygt en timme eller två.
Blir såå kul, träffar henne inte så ofta eftersom hon bor så långt bort, hon ska stanna i en vecka, pappa fyller nämligen 60 nu i veckan så det är därför. :)

Har precis kommit hem efter ännu en promenad, blev idag dock bara en halvtimme (40min igår,60 i lördags) men hade med mig hunden vi tar hand om och han orkade inte gå så länge, efter 20-25 min fick jag sätta honom på vagnen för då strejkade han.
Boss är ju nämligen inte så stor men ändå :) haha är lite små hurvigt ute också fast det gick bra ändå.
Skönt iallafall med lite motion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0