Ikväll

2009-02-16 @ 17:21:53

Ja den här dagen har bara sprungit iväg känns det som.
Har inte gjort mkt alls, men nu blir det nog att mata lillen innan jag börjar med middag, vet inte än vad jag ska göra :S Men vi har lite allt möjligt i frysen så det blir nog nåt bra :)
Sen bara ta det lugnt, älsklingen jobbar ju till 8 idag tyvär, funderar på att göra nåt gott till kvällen, har ju en massa bär sen i somras (nedfrysta såklart). Kan nog alltid hitta på nåt :)
Nä nu börjar Theodor bli orolig i magen så det är bara gå och ge honom så att han blir nöjd.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja smått intresserad kan min mamma mkt väl ha varit. Nu är det ju bara JAG som inte har sett honom än känns det som :S Men om du ska se Laudamus på fredag så träffas vi nog där. Einar kommer nog till mig i helgen så det blir trevligt :D

Törs du lämna över honom så man får provhålla lite? :) Han är verkligen hur fin som helst! Kramar

2009-02-17 @ 13:17:17
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0