Frisk

2009-01-28 @ 12:24:22

Ja då hade man än en gång inte skrivit på ett tag.
Men har i två dagar, söndag kväll till natten mot tisdag, haft feber :(

Hade söndag natt 38,7 och det var ändå nån timme efter en alvedon...tog tempen igen måndag morgon, var då uppe i 39,1! Inte undrar på att jag kände mig alldeles utmattad.
Kändes under dagen lite bättre men till kvällen hade jag 38,9...fick som tur var sova 4 timmar i sträck (trots Theodor) och det var nog det som fattades för på morgonen var det nere i vanliga 36,7 som tur var.

Misstänker att det var kanske nån mjölkstockning som slog till, för hade allt som visade på det, bortsett från smärtan man brukar få. Hade mest bara feber, huvudvärk och ordentlig förkylningskänsla utan att vara förkyld.
men nu är det då helt normalt igen och jag känner mig som en människa igen :) skönt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla fin han är!!! Jag och Agnes satt och tittade på han på bilddagboken igår... Börjar ju nästan lipa, så känslig som ja är :P Hoppas att det kommer att gå toppen bra med Theodor och att flytten flyter på bra. Kramar fr mig

2009-01-31 @ 09:28:41
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0