onsdag

2009-01-21 @ 20:28:43
Har idag varit upp en sväng till Arvidsjaur.
Skulle klockan två träffas på skolan för PA-redovisning. Det gick då hyfsat fort och lille Theodor sov hela tiden.
Underligt nog....han borde blivit hungrig strax före halv tre (mitt under redovisningen) men han vaknade inte förrän tre som tur var :) det var nog för att han fick åka bil. Han somnar direkt då.

Träffade sen min kusin Camilla vid fyra och vi for till hennes syster och hälsade på, fick lite fika där.
Hon hade ju inte träffat Theodor än så det var ju på tiden alltså.
For efter att lillen ätit med Camilla och handlade lite innan det bar av hemåt igen.
Hade tänkt hinna in på dollars också men var inte klar förrän fem över sju...typiskt med tanke på att de stänger sju.

Men nu är jag äntligen hemma igen och kan slappna av lite. Är såå trött. Theodor somnade inte förrän halv tre inatt och det känns verkligen...
Men har ätit en bit mat nu (vilket var välbehövligt, råkade slarva lite idag, åt frukost tio sen blev det inte mkt mer) och känner mig som en människa igen.

Snart ska nog lillen äta också så ska ta och stöka undan lite innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0