19 hela!!

2009-07-29 @ 17:16:50
Ja det har gått fort, helt plötsligt så fyller man 19, 20 nästa år! Vad tiden går fort.
Kan ju i alla fall trösta mig med att jag förhoppningsvis har fler år framför mig :)

Det har varit en bra dag överlags, med mycket fika och trevligt besök.
Har precis kommit hem igen, var på värdhuset och åt middag. Oj så gott det var, som vanligt!!

Gjorde egna tårtor till och med...det kommer lite bilder på dem i ett nytt inlägg, måste lägga in dem på datorn.
Så nu blir det att ställa in grejer i diskmaskinen och städa undan lite annat med så kanske man kan slappna av en stund och känna sig gammal :P haha

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis:)

2009-07-29 @ 19:24:43
URL: http://lillstintan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan intyga att tårtorna var väldigt goda :-P

2009-07-30 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0