Dagen efter

2009-07-12 @ 21:04:01
Ja så här dagen efter bröllopet så känns allt bara jätte bra.
Jag har inte riktigt hunnit smälta allt riktigt än men det kommer nog med tiden skulle jag tro.

Jag och mina två älsklingar for en sväng till Sandträsk under eftermiddagen, beställde pizza och åt middag där tillsammans med mina underbara syskon. Oj så otroligt kul att få träffas igen!
Det känns som att det var evigheter sen!

Nu är vi då hemma igen, älsklingen är och övar inför konserten på onsdag, tror nog att det kommer låta jätte bra.
Har sagt det förr men det skadar inte att säga det igen :)
Så jag sitter själv nu en liten stund och kopplar av...skulle kunna gå och sova men väntar nog i alla fall tills M är hemma igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0