Ojdå...

2009-07-19 @ 00:30:14
Har inte skrivit nu igen på ett tag.
Det har varit så mycket så jag har inte hunnit med något alls.
Men nu så sitter jag och väntar...älsklingen är på vakt ikväll, han ställde upp som vakt på värdshuset ikväll på pub-kvällen.
Det slutar väl vid ett skulle jag tro...men vet inte än om älsklingen har någon nyckel, så jag sitter och väntar på svar så jag vet om jag kan gå och lägga mig eller inte :)

Har under dagen varit till svärföräldrarna och hälsat på i stugan. Det bjöds på god middag, grillat, och gott sällskap som vanligt :)
Och så klart några koppar kaffe...borde ha lärt mig vid det här laget att jag efter tillräckligt många koppar får huvudvärk..men det är så gott kaffe hos dem att jag inte kan låta bli.
Men efter lite godis m.m ikväll med Bettan så är jag i ordning igen, lite trött dock men det har ju sina skäl.

Och idag så har jag och älsklingen varit gifta en hel vecka :) haha, det låter inte mycket men det har gått så otroligt snabbt att jag inte hinner med, snart är det väl ett år!
Lägger in en bild som svärfar tog på bröllopet. Så fin, dock kanske inte finaste leendet av mig men det får duga :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehehe, tack sötaste! ^^

2009-07-19 @ 01:07:47
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jättevacker bild! :D

2009-07-20 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0