Sista-förhoppningsvis

2009-07-02 @ 21:58:52
Det blev ett till inlägg i alla fall, det kommer bli ett kryptiskt ett med. Är supertrött men orkar inte göra nåt annat i väntan på älsklingen.
Det kryptiska är att jag gjort en upptäckt...kan inte berätta vad, men det har med mitt förflutna att göra.
Det blir svårt att skriva ett inlägg om detta..Det blir inget långt.
Att jag då skulle kunna ha tänkt mig att så var fallet!
Det hade jag nästan aldrig kunnat tänka mig. Men nu är det ju så uppenbart...
Bara jag inte faller tillbaka...
Eller får uppleva liknande saker....


Hur som helst, ska inte skriva mer om detta, eftersom att jag inte vill berätta vad det handlar om så ska jag inte göra er mer nyfikna :)
Lägger in en glad bild så det inte blir ett deprimerat inlägg :)
smile030.jpg image by pure100

Kommentarer
Postat av: Therése

haha, ja en glad bild var det allt! :)

2009-07-02 @ 22:42:21
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe, den var onekligen glad! Ha en trevlig helg :)

2009-07-03 @ 08:53:50
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Marica

snygg bild! Är det Marcus när han kommer hem och har semester? ;D

hmm, låter oroväckande det där... :/ Ska man vara orolig?

2009-07-03 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0