Stan

2009-07-07 @ 15:52:46
Ja idag så var vi iväg en sväng för att "shoppa". Älsklingen skulle köpa sig lite kläder så jag och Theodor bestämde oss för att följa med :)
Vi inhandlade även lite mat och sånt med.
För min del blev det inget handlat, var inte alls sugen så han köpte det han skulle, sen for vi och åt lunch och sen handlade.
Sen fick det bära av hemåt igen, så det blev en snabb tur :)
Men i morgon så blir det Arvidsjaur för min del. Har lite grejer som jag måste fixa. Men som tur är tar det inte hela dagen i alla fall.

Vilken väder...ingen sol ÄN! Hur ska detta sluta..jaja det kommer väl till slut får vi hoppas :)
Och nu händer det mycket i veckan.
På torsdag så kommer min farmor från Stockholm upp och ska vara här drygt en vecka.
Och sedan på fredag så kommer ALLA mina syskon! Helt otroligt.
För er som inte vet så bor mina syskon (nästan) i Skåne, vilket medför att det inte är så ofta som vi träffas eftersom jag bor uppe i Norrbotten. Men nu äntligen!
Anledningen är för att mamma och pappa fyllt jämt båda två så det ska bli en familjemiddag m.m. med hela släkten+några fler.
Det ska bli mycket trevligt!



I brist på bilder (känns det som) så slänger jag in på den otroligt goda fruksalladen som vi åt förra veckan :)

Kommentarer
Postat av: chili

tack du..vilken é din favorit kaka?

2009-07-07 @ 16:09:19
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0