Svaren på era frågor

2009-07-28 @ 18:36:50
vad är det bästa du vet?
Min underbara familj, och godsaker ;P

drömstället att åka till?
Oj vad svårt, men att se pyramiderna skulle vara väldigt kul!

har du någon fobi?
Spindlar! Fullständigt avskyr dem..de är inte mina vänner för 5 öre!!

1.varför börja du blogga? 2.Någon speciell blogg du läser? 3.och vad får dig att fastna hos en blogg ?
1.Jag började blogga mest för skojs skull faktiskt, för mig är det ett bra sätt att skriva av sig lite och dela med mig till släkt och vänner som man ej träffar så mycket.
2. Läser vänners bloggar, men följer även mamma mia (som är veckans blogg), Englas showroom, Mejlajn (ritar mycket bra) och lite musikbloggar.
3. Innehållet mest såklart, men tycker ganska mycket om fotobloggar, härligt att se underbara bilder av alla de slag.
Och bloggar med smaskiga recept eller tips kan jag också fastna för :)

Hur många läsare har du ungefär per dag??
Oj, det är olika beroende på hur mycket jag skriver. Men allt mellan 30 och 90. Kanske inte så mycket men jag är inte ute efter många läsare utan att de som tycker min blogg är bra ska läsa den, inte bara för publikationen.

Vilket är ditt favoritdjur?
Hade nog sagt Katt här men eftersom jag blivit allergisk så får det bli hund då. Om man räknar sällskapsdjur.
Annars så ligger hästar mycket bra till. Det är så härligt att fara ut och rida, mycket rofyllt.

Dricker du alkohol?
Nej, har smakat förr men har tagit mitt fönuft till fånga och låter bli helt.

Vem är din förebild?
Den här var SVÅR! Men min allra störsa är nog faktiskt min morfar som gick bort för drygt 5 år sedan. Helt klart!

Vad är du mest nöjd/minst nöjd med över dig själv?
Mest: Mina ögon :)
Minst: Min längd....

Har du någon gång haft ätstörningar?
Vilken fråga!! Men jag ska svara så ärligt jag kan har jag ju sagt förr så.
Har inte haft en diagnotiserad av läkare eller så men ja det har jag typ haft...tyvär...för några år sedan, det var väldigt tufft ett tag. Men det är inget jag har nu!! Det måste jag klargöra!!!

favoritbloggar :)?
Har i stort sett svarat på denna redan...

du ser ung ut, hur är det att ha familj tidigt i så fall?
Jag trodde faktiskt att det skulle bli tufft och svårt att klara av både ekonomiskt och psykiskt men det är helt underbart!
Jag ångrar absolut ingenting, det är mer utav det bästa som har kunnat hända mig i livet :)
Man tar dagen som den kommer och allt krångle löser sig till slut.
Med tålamod och tro kan man komma mycket långt :)

är du allergiker?
Jag har med åren blivit allergisk mot katter (stor suck över detta), och ibland reagerar jag på vissa parfymer men annars så tror jag faktiskt inte att det är något :) Är ganska lyckligt lottad från detta.
Var allergisk mot apelsiner när jag var yngre men det försvann efter ett litet tag :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Du har en superfin blogg! =)

2009-07-28 @ 19:32:28
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Pär Hedlund

Vad skoj med frågestund :-) Det borde du ha fler gånger. Jag hade tyvärr ingen fråga den här gången men ;P roligt att läsa ändå =)



2009-07-28 @ 21:02:36
URL: http://paerhedlund.blogg.se/
Postat av: Inger

Tyvärr hann jag inte ställa någon fråga, eftersom att jag varit borta hela dagen. Men jag hoppas att du svarar ändå :) Har ni tänkt skaffa ett syskon åt theodor och i så fall när?

2009-07-28 @ 22:43:44
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0