Tidsfördriv

2009-07-04 @ 21:05:14
Lånade den här av Cajsa, är lite lätt uttråkad så :S

1. Vad heter du? Viktoria Källberg
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är ganska nöjd faktiskt :)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet faktiskt inte
4. Vilket stjärntecken är du? Lejonet
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? Glommersträsk
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 3

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 1.62 cm
2. Hur mycket väger du? Funerade länge på om jag skulle svara men eftersom jag inte skäms på något sätt så kan jag lika gärna skriva det då, 52.
3. Hårfärg? Ljusbrun i orginal, nu lite blandat
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Ögonen
6. Minst nöjd med? Oj..svårt, längden tror jag
7. Skostorlek? Ca 39, iloka mellan skor

FAVORITER

1. Film? Ice Age :)
2. Låt? Någon med Casting crown eler Laudamus ;) så klart
3. Årstid? Sommar!!
4. Mat/dryck?  Kyckling, Cola
5. Djur? Katt
6. Färg? Blå och grön
7. Parfym? Britney Spears
8. Tv-program?  För tillfället ingen speciell, det ändras så mycket

BLANDAT

1. Vad är du beroende av?
Familjen
2. Vilket land kommer du i från? Sverige
3. Vilken sorts lipsyl använder du? Aloe vera
4. Vad tror du på? Gud
5. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristen så klart :)
6. Vad köpte du senast? Ett par skor
7. Har du något husdjur? nej men skulle gärna vilja ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0