Uttråkad

2009-07-03 @ 13:58:44
Ja älsklingen var hem en sväng men for snabbt igen efter en kaffe.
Han och Rickard skulle till arvidsjaur och fixa lite grejer här och där..vet inte riktigt vad men men.
Så nu var man själv igen, eller ja, Theodor ligger för tillfället och beundrar teven :S
Ska kanske snart ut i köket och baka lite. Får väl se vad jag orkar med.
Var ute en sväng i solen, satt i 20 min och hann bli väldigt yr..fastän soln inte kändes så stark verkar den ha varit det ändå. Men är inne nu igen. Vilket kanske är ganska uppenbart eftersom  jag sitter och skriver :P

Förresten Marica, som svar på det du skrev: Det är ingenting alls att vara orolig för :)
Nej nu så ska jag kolla runt lite bloggar...ha det bra tills vidare!

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh tack :P

2009-07-03 @ 16:15:32
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0