1 år

2009-06-11 @ 11:04:32
Ja inte riktigt, men nästa lördag (20:e) så har jag och Marcus varit förlovade i ett år.
Otroligt hur fort tiden går!
Men då blir det att göra en god middag med bla. fläskfilé och en pannacotta med passionsfrukt till efterrätt.
Får väl se om vi hittar på något annat också eller om det bara blir en hemma-mys-dag.


Igår blev en hektisk men mycket trevlig dag.
For ju till malå på förmiddagen, jag och min kusin gick efter att lillen ätit lunch ut på en promenad, det blev kanske 30-45 min.
Var sedan och köpte oss en mjukglass, såå gott!
Sedan vid fyra så drog jag mig hemåt, snabb gjorde mig lite mat innan jag begav mig till Marica.
Tack för en underbar kväll :)

Men nu sitter jag och väntar på att Theodor ska vakna nån gång, han sover riktigt länge på morgonen.
Älsklingen har farit till jobbet...så segt att han jobbar eftermiddag, man hinner knappt ses..
Får väl se om jag hittar på något kreativt att göra idag eller hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Marica

Mm, den middag lät ju inte helt fel! ;P

Tur att den här veckan nu snart är slut, med tanke på att Marcus är borta så mycket. :/ Å imorn är det godis! ;D Hehe, har oxå vare jättesugen idag. :O Åt en bit morotsrulltårta istället. ;)

Tack själv för igår, var kul! :D

2009-06-11 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0