Onsdag

2009-06-10 @ 09:18:59
Hade idag tänkt fara och se balen i Arvidsjaur men det blir inte.
Åker till Malå istälet. Har så mycket som ska göras så måste prioritera lite.
Så idag blir det inte att skriva så mycket. Lär väl vara borta mest hela dagen ser det ut som.
Men vem vet, jag kanske slänger in ett inlägg ikväll om jag har tid och inte sover :)

Såg förresten att jag igår hade haft strax över 60 besökare. Så kul, strax över förra rekordet.
Tycker dock att det skulle kunna komma lite fler kommentarer. Försöker att alltid svara på alla :)
Men nä, nu ska jag gå och ta mig en dusch så jag sen kan börja dra mig iväg.

Bjuder även på en bild sen december. Nån vecka innan lille Theodor kom till världen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nästa gång jag bakar en tårta ska jag försöka mig på såna där rosor, superfint helt enkelt :)

2009-06-10 @ 09:36:15
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0