Shoppingen

2009-06-24 @ 14:10:11

Ja igår så bar det av till Luleå i värmen. Inte kul att sitta i bilen två timmar i hettan eftersom ac:n inte fungerar för tillfället.
Hittade faktiskt lite smågrejer.

Här en bikini på HM, riktigt fin.

Hittade även ett par shorts till Theodor på HM.

Sen fick lill-vännen även ett set med linne och shorts från Kappahl. Jätte gulligt

Sista fynden jag har kort på är från sko kanonen, hittade ett par vanliga lågskor och en väska lagom till mobilen och sånt.
 


Sen så hittade jag lite smycken på glitter men det kommer det inga kort på :)
Är ändå hyfsat nöjd med dagen. Hittade lite allt möjligt och det som jag var ute efter, vilken inte är vanligt!

Idag är det ännu en varm dag utan dess like. Skönt är det så klart men inte när det blir alldeles för varmt.
For en stund till ute badet som är här och träffade Marica en sväng och hennes barn. Den ädsta av dom badade på för fullt :) Hade gärna hoppat i jag också men Theodor var såå trött och kunde inte sova så efter ett tag begav jag meg hem igen.
Och nu så är det bara en och en halv vecka innan älsklingen får semester :) Såå skönt att ha honom hemma lite oftare :)

Nej nu så ska jag gå och ta mig lite käk så jag sen kan fara till Marica en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0