Svaren

2009-06-01 @ 08:14:02
Måste först och främst tacka för en enorm respons. Det är jätte kul att jag fick så många frågor!
Men måste väl först och främst svara på min egen.
Favoriträtt är nog rostbiff. Det är bara så underbart gott!

I alla fall, här kommer alla svaren på era frågor.

Vad tycker du om att ungdomar dricker alkohol och röker ?

Det är deras ensak om de vill "förstöra" sig själva, gör inget av det själv men det är ju jag det.


Hur gammal är du?

Fyller 19 till sommaren


Om du är under 18, dricker och röker du ?

Är inte under 18, varken dricker eller röker


varför bloggar du ?

Mestadels för att skriva av mig lite och även så dom jag inte träffar så ofta får veta vad som händer.


Hur gammal e barnet ?

Han blev 5 mån i lördags


vad är ditt drömyrke?

Oj, vad svårt. Tidigare var det läkare men är inte så säker längre.

Det absolut ultimata vore någonting som jag älskar att göra som jag kan försörja mig på, men tror inte att det kommer fungera tyvär.....


vad ska du göra i sommar?:)

Så lite som möjligt, nä men umgås med mina nära och kära och njuta av solen om det blir någon.


gillar du glass?

Om jag gör!!!


hur länge har du bloggat? :)

Är inte helt säker men sedan oktober tror jag..

  

Vad är it-plagget för dig i sommar ?

Gissar att det är ett plagg som måste finnas med i min garderob? I så fall så är det nog kjolar och klänningar, det är så somrigt och fint.


vad vill du ha utav din framtid?

Oj...mycket bra fråga, vill leva ett långt och lyckligt liv.


Planerade du och Markus att du skulle bli gravid innan du blev det?

Planera och planera....Det var väl lite oväntat men är glad för det nu


Tänker du skaffa fler barn?

Absolut!


Längsta förhållande du haft?

I tre år..men det jag har nu kommer vara mycket lägre än så!


Har du blivit våldtagen?

Om jag nu har blivit det, säger jag inget av de, så tror jag ju knappast att jag berättar om det här i bloggen, eller hur!? Det är en ensak för mig och ingen annan, särskilt inte varenda kotte som kan läsa min blogg.

Nej det behåller jag för mig själv!


Har du druckit alkohol någon gång?

Ja jag har provat men aldrig blivit berusad...det var många år sedan.


Ditt favoritställe?

Hemma i soffan med mina två små älsklingar.


favorit blogg stor och liten? :)

Oj, det beror på vad som räknas som stor och liten..

Men som stor då: http://branden.blogg.se

Och liten(anser den inte som så liten men den behöver lite mer uppmärksamhet ): http://annasdrom.blogg.se


gillar du min blogg? (http://powerofme.blogg.se/)

Ja, jag gillar att läsa de flesta bloggar så


vilka bloggar läser du?

  Många....men några finns bland mina länkar.


Vad tycker du om bellablogg.se?

En bra blogg med många bra tips ibland, tycker som sagt de flesta jag läser är bra


vad är det bästa med att vara dig

Att jag för det mesta är så glad. Och att jag är så lyckligt lottad men min lilla älskling och min stora älskling


Hur känns det att vara mamma?

Helt underbart, har väl fortfarande inte riktigt förstått det än men älskar det!


Hur träffades du och Marcus?

Via hans syster. Hon har länge varit en nära vän till mig och jag har under måånga år spanat in honom ;) Men hon anordnade så vi fick träffas några gånger och det sa bara klick


öl VS vin?

Inget av dom , dricker inte


Hemmakväll VS party

Hemmakväll!

  

haft en bra dag?=)

Ja, klockan är bara åtta men än så länge har den varit bra

  


Om du inte arbetar med ditt drömyrke nu, hur ska du nå det målet?

Jobba jobba jobba!

  

Gifta dig?

Ja så småningom


Om du ska på semester vart går ditt resmål då?

Någonstans där det är varmt!


Vad är din högsta önskan

Svårt, har många men främst att min familj ska vara lycklig.

Sen gör de ju inget om lånet på huset blir betalt ;)


drömresemål?

Antingen pyramiderna eller...oj många ställen men som jag sa tidigare, där det är varmt och skönt.


 Favoritbloggar?

Har svarat lite blandat längre upp, men har många jag tycker är bra.


Nå, vem är favoritsvägerskan?

Ja Bettan, det är så klart du. Det finns inte så många fler


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Intressant läsning, har du haft en bra dag?

Kramar!

2009-06-01 @ 19:30:36
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Bella

Kul och läsa frågor och svar :D

2009-06-02 @ 12:55:31
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0