Tandläkaren

2009-06-18 @ 08:01:40
Japp..idga bär det av till tandläkarn, det är bara en vanlig koll eftersom det här är sista året som jag har gratis tandvård.
Får hoppas att jag inte har några hål eller liknande. Har ju aldrig haft förr så :)

Sedan så ska jag en sväng till min kusin Camilla, kanske går ut och fikar? :)

Är då i alla fall mycket glad, solen skiner idag också!! Kanske är det äntligen på väg åt rätt håll. Håller tummarna för det.
Är så less på allt skitväder nu..värme tack!

Men nu så ska jag gå och äta lite frukost och sedan börja göra allt klart tills vi ska fara.
Slänger kanske in ett inlägg sen i eftermiddag/kväll.


Bilden tagen från google.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas du får en bra dag idag? Vad händer? :)

2009-06-18 @ 12:04:14
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0