Pigg och utvilad!

2009-03-12 @ 09:44:35
det händer inte ofta men nu så.
Gav lillen mat igår kväll kring elva innan vi gick och la oss, han var lite tjurig och ville inte riktigt somna men tillslut så somnade han vid tolv.
Tänkte att jag lär ju inte hinna sova så mkt, men å andra sidan har han ju kunnat göra längre pass på natten så höll tummarna!
Vaknade sen av att han gnällde, såg då att älsklingen var vaken, tänkte väl inte så mkt mer på det men då strax innan jag klev upp såg jag att han hade klätt på sig, frågade då vad klockan var.
Fick svaret kvart i...kvart i vadå??
Jamen 6 sa han!! Oj vilken chock jag fick, han hade sovit nästan hela natten! Inte undrar på att jag var så pigg.
Men så otroligt skönt, höll nästan inte på att kunna somna om där efter 6 sen men lyckades ta mig en timme eller två till.
Så nu är man på topp idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0