Promenad..

2009-03-16 @ 14:44:59
Är hemma nu från dagens walk..blev nästan en timme faktiskt, riktigt skönt. Dock så blåste det lite grann men det gjorde inte så mycket alls när det är så varmt.
Får se om jag kan lyckas vara duktig igen, gick ju i lördags och igår med. Ska nu verkligen försöka vara ute en sväng varje dag. Som uttrycket säger, det finns inga dåliga väder...så nu har jag inga undanflykter längre :)
Var även in som hastigast på ica och köpte lite frukt, äter nu för ovanlighetens skull ett päron! Tror inte jag ätit nåt på flera år...
Nej nu ska jag nog ta och plocka upp Theodor som ligger i vagnen än, om han nu inte sover förstås, då får han sova vidare :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Alltså samma sak för mig, jag tror jag åt ett päron för någon månad sedan, och insåg då att det var nog flera år sedan jag åt ett senast! lustigt ;)

2009-03-16 @ 17:49:53
URL: http://volleybollfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0