Sårad..

2009-03-17 @ 12:54:41
Fick ett inlägg på bilddagboken idag, såg ut som följande:
 Anonym   Idag, 12:47
fan vad ful du är :O:O

Det klart att det känns lite i hjärtat att få höra sånt, men det värsta är ändå att personen utgett sig som anonym! Kan man inte stå för det man tycker så behöver man inte yttra sig över huvudtaget!
Hoppas att denna anonym läser min blogg och inser det. Om du läser här så berätta gärna vem du är, annars bara dra dig tillbaka och skriv inge mer
nu blir det att skydda min användare så endast inloggade kan skriva och titta!

Kommentarer
Postat av: Emma D

Inte ska du ta åt dig utav det som skrivs på nätet. antagligen nån som har väldigt lite att göra eller nån som är oerhört svartis.. kanske pga att du har barn och sambo och är ung..

du har ju tom hus mer än vad jag har!=)

Hälsa mannen min/din=)

kram

2009-03-17 @ 13:09:23
Postat av: Viktoria

Nej jag tar inte åt mig, vet ju att det inte är så seriöst sånt där men blir så arg att folk är anonyma...

Ja precis, svartsjuka lät ganska troligt ;) haha

Jadå, ska hälsa han!

2009-03-17 @ 13:27:39
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Snöflingan

Skriver man så kan man ju inte vara annat än VÄLDIGT avundsjuk på hur söt du är !!!

2009-03-17 @ 15:37:08
Postat av: Sofia

Men det är ju många som är anonyma och far runt och kommenterar att alla är fula bara för att dom har lite till liv. som på snyggast, får man ofta kommentarer att man är ful och borde dö osv. så går man och kollar på andra tjejers gästböcker och dom har fått exakt samma kommentar! med andra ord är det någon som bara tycker det är roligt att klistra in att alla är fula. orka bry sig :)

2009-03-17 @ 15:37:09
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/
Postat av: Marica

Jamen precis!! Är övertygad om att det är svartsjuka! Du är JÄTTEVACKER! Så det så! Och jag vet! ;D

2009-03-17 @ 19:50:54
Postat av: Bettan

Svartsjuka, helt klart! Du är ju så vacker!

2009-03-18 @ 15:34:11
Postat av: Linda

Meh vilken idiot!! Men det ska du inte bry dig om, det är ju så som ordspråket säger.. "det man har problem med andra är egentligen vad man har problem med sig själv!" och att han/hon inte vågar stå för vad han/hon tycker visar bara på omognad!



Kram

2009-03-19 @ 09:54:52
URL: http://lindamb.blogg.se/plus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0