Bara halv tolv?!

2009-05-12 @ 11:30:17
Ja den här dagen känns väldigt lång.
Klev upp strax efter fem i morse och åt frukost där vid halv 6! Ofta jag gör det frivilligt!
Men pappa hade hämtat upp min morbror på tågstationen på morgonen så dom stannade och fikade lite innan de drog vidare till Arvidsjaur. Älsklingen skulle lifta med till tandläkaren också så det blev ju ändå rätt smidigt.
Slippa köra två bilar.

Men sen då dom for halv sju gick jag upp till sängen och sov två timmar till :)
Efter det så gick jag till kyrkan på mamma träffen. Kul att Lisa och Ebba kom förbi också.
Har ju aldrig träffat lillan innan det. Så söt :)

Men om en liten stund blir det att ge Theodor lite lunch, banangröt står på menyn (till Theodor) och fisk med grönsaker till mig. Så gott.
Kanske slänger mig på soffan och slumrar nån minut sen :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det var trevligt. Kul att se Theodor irl! :)

Blir nog att gå nästa tisdag om man inte är upptagen med annat då.. :)

2009-05-12 @ 13:14:31
URL: http://pinklisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0