Idag

2009-05-11 @ 14:21:33
Har faktiskt hunnit med lite grann idag.
På morgonen, strax efter nio så kom mamma och pappa förbi men lite grejer från Sandträsk som vi inte haft möjlighet att ta tidigare. Bland annat en bokhylla/skrivbord, fotölj och en massa småsaker.
Men nu så tror jag fatiskt att det mesta har tagit sig därifrån.

Sen nyss så var jag ut på en promenad, blev bara ca 25 min men var ju så duktig igår så det gör nog inget.
Fick ju iallafall komma ut en stund.
Kanske sätter mig sen på verandan och njuter av solen om det inte blåser allt för mycket.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Hejsan! :) undrar bara om ni har ett eget hus? :) Hur mår Theodor? :) Hoppas allt är bra! Stort lycka till i fortsättningen! :)

2009-05-11 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0