Onsdag

2009-05-13 @ 17:32:36
Idag har det allt varit fllt upp. Eller har  iallafall inte varit hemma.
For på morgonen (vid tio) till Arvidsjaur, skulle upp och byta bank, äntligen. Sen så for jag till Sanna och gav Theodor mat, trodde jag, nä han åt bara lite lite grann...jaja...

Sen så åkte vi på laponia för att äta lunchbuffé. Så gott så. Det görs gärna om!
Då blev ju så klart Theodor hungrig, men hade gjort i ordning lite i en flaska med banangröt, så det stillade hungern en stund till.

Vi drog sen vidare till mamma en stund, därefter skulle jag köra hem Sanna. Fick då med brädor som Andreas skaffat till oss för att göra en eldstad här på gården.
Det kommer nog bli mycket bra.
Sen drog jag mig hemåt där vid tre, och for raka vägen till Marica som idag bjöd på middag, spagetti och laxsåsen hade hon gjort.

Och den var lika god hos henne som här, så där fick du bra betyg :)
Är nu hemma en stund medans hon är och klipper sina syskon, och sen går jag dit en sväng ikväll med.
Älsklingen jobbar ändå eftermiddag och har badminton ikväll så blir ju själv annars.

Bjuder på en bild på Theodor, han hade somnat i bilen och såg väldigt irritererad ut i sömnen. Haha så söt :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack för din kommenter :) glöm inte att kika in imorgon för att se finalisten!

2009-05-13 @ 22:13:50
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken sötis på bilden :)

Fin blogg !

/S

2009-05-14 @ 10:35:18
URL: http://sandrabloom.blogg.se/
Postat av: Marica

Han drömde nog om den där taskiga morsan som pulade i honom äcklig banangröt.... ;D Hehe...

2009-05-14 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0